مراسم تکریم از خدمات ارزنده جناب آقای دکتر حکاک صادقی و معارفه جناب آقای مهندس نعمتی

مراسم تکریم از خدمات ارزنده جناب آقای دکتر حکاک صادقی و معارفه جناب آقای مهندس نعمتی ۱۴۰۲/۰۴/۲۶

مراسم تکریم از خدمات ارزنده جناب آقای دکتر حکاک صادقی و معارفه جناب آقای مهندس نعمتی

مراسم تودیع پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی با حضور آقای دکتر اولیاء مدیر عامل جدید شرکت مپنا،مدیران صنعت برق،هیئت مدیره قدیم و جدید شرکت آغاز گردید.


مراسم تکریم از خدمات ارزنده جناب آقای دکتر حکاک صادقی و معارفه جناب آقای مهندس نعمتی
مراسم تودیع پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی با حضور آقای دکتر اولیاء مدیر عامل جدید شرکت مپنا،مدیران صنعت برق،هیئت مدیره قدیم و جدید شرکت آغاز گردید.
در ابتدا کلیپ ده دقیقه ای به عنوان آتیه در یک نگاه حاوی فعالیت های انجام شده از ابتدا تاکنون بصورت خلاصه پخش و از آقای دکتر حکاک جهت ارائه گزارش عملکرد دعوت به عمل آمد.
دکتر حکاک در ابتدا اظهار داشت فعالیت های انجام شده در شرکت حاصل زحمات هیئت مدیره و کارکنان تلاشگر و پیگیری های اینجانب برای خلق ثروت بوده است.
وی اظهار داشت در آغاز پس از تبدیل موسسه به شرکت سهامی خاص ،تامین آتیه با سرمایه 6/1 میلیارد تومان فعالیت خود را آغاز کرد.هم اکنون سرمایه شرکت از محل سودها و آورده نقدی در 2 نوبت به بیش از 103 میلیارد تومان افزایش یافت و در این مدت 210 میلیون سهم به ارزش 50 میلیارد تومان توسط دفتر سهام خرید و فروش گردیده است..
وی سپس به معرفی اعضای هیئت مدیره در دوره های مختلف از سال 91 تاکنون پرداخت و اظهار داشت در آغاز کار تعداد شاغلین 156 نفر و هم اکنون 350 نفر بطور مستقیم شاغل می باشند.
وی افزود پس از اصلاح ساختار با ورود شرکت مپنا به عنوان شریک نیروگاه وارد مرحله اجرا شد که هم اکنون یک واحد آن به شبکه سراسری پیوسته است.
دکتر حکاک به تشریح سایر فعالیت های انجام شده پرداخت و از همکاری و همراهی های دکتر علی آبادی قدردانی نمود.
شایان ذکر است وی سود سالهای گذشته را 82 میلیاردو سیصد میلیون تومان که به صورت پرداخت نقدی و افزایش سهام و سود سال 1401 را مبلغ 28 میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعلام که در جلسه مجمع عمومی آتی تصمیم گیری خواهد شد.
مهندس نعمتی نیز پس از خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه و به فال نیک گرفتن هم زمانی تغییرات در شرکت مپنا و آتیه و قدردانی از زحمات مهندس حکاک و هیئت مدیره و موسسین آتیه اظهار داشت فعالیتهای خوبی در شرکت انجام شده که نتایج مثبتی به همراه داشته است.شرکتهایی نیز با فعالیتهای مختلف در حوزه برق و یا غیر برقی تاسیس شده که بعضی از آنها که مرتبط بوده و با توجه به تخصص موجود فعالیت داشتند بسیار موفق بوده اند و بعضی از شرکتها نیزکه به دلایل مختلف،نبود نقدینگی و یا هر دلیلی موفق نبوده اند باید عارضه یابی شوند و کمک کنیم تا با استفاده از خلاقیتها و توان مدیریتی موجود در راستای فعالیت خود موفق باشند، موضوعات حقوقی و قضایی ممکن است در بعضی از شرکتها وجود داشته باشد که با پیگیری ، موانع مرتفع خواهد گردید.
مهندس نعمتی اظهار داشت ما در بحث خلق ارزش قطعا تلاش خواهیم کرد و همین جا از عزیزانی که می توانند در این زمینه کمک کنند و ارزش آفرین باشند و می توانند سرمایه گذاری کنند تقاضا ی همکاری داریم.
وی افزود ما در آستانه ورود به بازار بورس هستیم و تلاش خواهیم کرد تا در اولین فرصت موانع رفع و بازار مبادله خرید و فروش سهام باز شود.
مدیر عامل شرکت اظهار داشت قبل از ورود به بورس شفاف سازی وضعیت منابع مالی ما مثل 18 درصد سهام آرتاهست که قطعارفتن به بورس را تسهیل خواهد کرد.
وی اظهار داشت با باز شدن بازار توافقی نرخ واقعی سهام مشخص خواهد شد و ان شاا...شاهد به وجود آمدن صف خرید سهام خواهیم بود.
مهندس نعمتی افزود تلاش خواهیم کرد که با مشارکت مپنا بازار منطقه را با توجه به سرآمد بودن صنعت برق استان در زمینه تولید انرژی و توزیع و انتقال با تغییر یا ایجاد یک شرکت که بتواند در داخل و خارج از کشورفعالیت نماید در دست بگیریم. بویزه بازارهایی که نقد شوندگی و برگشت سرمایه با مشکلات مواجه نباشد.
وی افزود با توجه به وجود نیروهای متخصص در نیروگاههای طوس و مشهد و سایر نیروگاههای استان در زمینه تعمیرات و بهره برداری به ایجاد شرکتی فعال در این زمینه خواهیم پرداخت
مدیر عامل شرکت اظهار داشت در آینده نزدیک با مدیران ونمایندگان سهام درشرکتهایی که کارکنان آنها سهامدار هستند نشست خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد تا از نظرات آنها در جهت رشد و سودآوری و خلق ارزش بهره ببریم
دکتر اولیاء مدیر عامل شرکت مپنا نیز با اظهار خوشحالی ازمشارکت شرکت مپنا با هلدینگ تامین آتیه اظهار امیدواری نمود که این مشارکت بتواند با توجه به همجواری شرکت با مضجع شریف آقا علی ابن موسی الرضا (ع) منشاء خیر و برکت برای سهامداران باشد
وی افزود استان خراسان و سازمان آب و برق خوزستان دواستان مدیر پرور هستند که در طول چندین سال گذشته مدیران زیادی بویژه از خراسان در وزارت نیرو مسوولیت داشته اند که از موارد مثبت این استان هست
همچنین دکتر اولیاء در خاتمه افزود در این اتفاق مبارک مشارکت مپنا و آتیه امیدواریم برای رشد این مجموعه درآینده موثرتر باشیم .

در خاتمه مجددا از خدمات ارزنده جناب آقای حکاک قدردانی و هدیه ای به رسم یاد بود توسط دکتر اولیاء و سایر مدیران صنعت برق به ایشان اهداء گردید .

 


نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.