مراسم کلنگ زنی نیروگاه 50 مگاواتی درح با حضور وزیر محترم نیرو واستاندار خراسان جنوبی

مراسم کلنگ زنی نیروگاه 50 مگاواتی درح با حضور وزیر  محترم نیرو واستاندار خراسان جنوبی ۱۳۹۹/۰۳/۱۰

مراسم کلنگ زنی نیروگاه 50 مگاواتی درح با حضور وزیر محترم نیرو واستاندار خراسان جنوبی

اصلاح نرخ انرژی تجدید پذیر در دستورکار قرار گیرد...


مدیرعامل شرکت تامین آتیه کارکنان صنعت برق کشور گفت: درخواست ما از وزارت نیرو این است که بحث نرخ خرید انرژی اصلاح شود تا بتوانیم ۵۰ مگاوات نیروگاه بادی دوم را در منطقه درح ایجاد کنیم.


به گزارش دفتر روابط عمومی محسن حکاک ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی نیروگاه بادی درح اظهار داشت: در سال ۹۴ مطالعات اولیه نیروگاه را انجام، در سال ۹۵ موافقت اصولی اخذ و در سال ۹۶ قرارداد خرید تضمینی منعقد شد.

وی افزود: درخواست ما این است که نرخ خرید انرژی اصلاح شود تا پروژه اقتصادی شده و با لین اقدام تا پایان دولت این پروژه به اتمام و ۵۰ مگاوات دیگر نیز در دستورکار قرار خواهد گرفت.


مدیرعامل شرکت تامین آتیه کارکنان صنعت برق کشور بیان کرد: این شرکت در مجموع در سطح کشور ۶ هزار و ۳۰۰ سهامدار و 42/3 میلیارد تومان سرمایه دارد که تماما توسط کارکنان شاغل و بازنشسته شرکت برق تأمین شده است.


حکاک تصریح کرد: شرکت اتیه متولی یکی از بزرگترین شرکت های کنتورسازی در کشور است که تاکنون ۷۰ درصد کنتورهای هوشمند کشور را نصب کرده است.

وی با بیان اینکه بزرگترین مجتمع گلخانه ای کشور را در نیشابور با مساحت ۱۰۰ هکتار نیز این گروه ایجاد کرده، خاطرنشان کرد: 12 شرکت زیر مجموعه این گروه بوده که در حوزه انرژی و حوزه خدمات فعال هستند

حکاک یادآور شد: بزرگترین تشکل کارکنان صنعت برق در کشور مربوط به آتیه است که انتظار ما این است حمایت خوبی از این گروه شود تا بتوانیم فعالیت های بیشتری را انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت تامین آتیه کارکنان صنعت برق کشور اظهار داشت: درخواست ما این است که بحث نرخ خرید انرژی در بخش انرژیهای تجدید پذیر با توجه به نرخ ارز اصلاح شود تا بتوانیم نسبت به افزایش واحد های بیشتری از نیروگاههای بادی ، مرحله دوم را نیز در منطقه درح ایجاد کنیم.

لازم بذکر است مقام عالی وزارت موافقت و مجوز صادرات برق را از طریق این نیروگاه اعلام و صادر نمود
دکتر ساتکین معاون محترم وزیر ومدیر عامل محترم سازمان ساتبا نیز در خصوص افزایش نرخ انرژی قول مساعد داد.


نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.